Podmínky Reklamace

(Formulář vyplňte a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím.)

Soubor ke stažení je na konci podmínek reklamace.


Adresát (prodávající):
Internetový obchod:           www.andilciadrobnedarky.cz
Společnost:                        Petra Rousová
Se sídlem:                          U Tůfarky 434. Čejkovice 696 15
IČ/DIČ:                              74639951
E-mailová adresa:             rousovapetra@seznam.cz
Telefonní číslo:                  +420 602 444 829

Spotřebitel:
Moje jméno a příjmení:     
Moje adresa:                     
Můj telefon a e-mail:         

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)
Dobrý den,
Dne…………..jsem ve Vašem obchodě www.andilciadrobnedarky.cz vytvořil objednávku. Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady.

 

Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem:

Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání(*)/datum obdržení(*):
  1. Číslo objednávky:

 

  1. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (*)
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)(*)
  1. Jméno a příjmení spotřebitele:

 

 

  1. Adresa spotřebitele:

 

 

  1. E-mail:

 

  1. Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

    V ……………………. Dne……………….

                            (podpis)
______________________________________

Jméno a příjmení spotřebitele

Seznam příloh:

  1. Faktura za objednané zboží č. (*)

Obecná poučení k uplatnění reklamace
Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.
Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.
Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.
Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

Formulář ke stažení